Wattn-profil-gradient-lys

Watt­Me­ter

Wattn illustrasjon smart i sanntid

WattMeter til kampanjepris – kun 499,-!

Bestill WattMeter til kampanjepris!

Rushtid og effektvarsling

Meir om effektvarsling her

Slik fungerer det

Montering av WattMeter (PDF)

Ofte stilte spørsmål om WattMeter

    • Kor lang leveringstid er det på WattMeter?
    • Det tek omtrent 3-7 dagar frå du bestiller til du har det i postkassa di.

    • Kvifor er det månadsbeløp på WattMeter?
    • Wattmeter er ei tilleggsteneste som gir deg sanntidsdata på straumen din. Eingongskostnaden dekker sjølve eininga, medan månadskostnadene går til innhenting, lagring og behandling av data i skyløysingane våre. Kostnadene er dei same anten du bruker 4G eller WiFi.

    • Kan WattMeter flyttast fram og tilbake mellom f.eks bustad og hytte?
    • Ja, det kan du.

    • Kva skjer om eg seier opp straumavtala mi?
    • Utan ei straumavtale er det begrensa informasjon vi kan tilby deg i appen dessverre, men WattMeteret er ditt, så det beheld du.

    • Kor ofte blir det sendt sanntidsdata?
    • Det vert sendt inn data kvart 10. sekund gjennom heile døgnet.

    • Kan eg kople ein sanntidsmålar frå ein annan leverandør til Wattn-appen?
    • Desverre kan du ikkje nytte andre sanntidsmålarar i vår app.

    • Kva verdiar viser i appen, utan wattmeter?
    • Utan WattMeter er det estimerte prisar og verdiar som ligg i appen.

    • Sjekkliste om WattMeter ikkje viser sanntidsdata
    • Sanntidsdata viser øvst til venstre på startsida i appen. Sjekkliste dersom data ikkje viser i appen:

      Har du åpna HAN-porten hos nettselskapet ditt? Du trenger ikkje alltid ringe i kontortiden for dette, mange nettselskaper tilbyr elektroniske skjema for å opne. Sjå nettselskapa vi har avtale med her. 


      Har wattmeter stått i minst 10 minutt og over natta? Dette må gjeres slik at nattleg synkronisering mot målarnummeret ditt blir utført.


      Er kabelen plugga skikkelig i HAN-porten og i WattMeteret? Ta ut og inn igjen, du skal høyre eit tydeleg klikk.


      Wattmeteret bør ikkje monterast på innsida av sikringsskapet, men på utsida av skapet slik at metallet i sikringsskapet ikkje skapar dårlig dekning. Den flate kabelen kan ofte strekkast ut av hjørnet på døra eller liknande.


      Du må også ha 4G-dekning med Telenor LTE der wattmeteret står, det er ikkje nok med taledekning, det må vere 4G datatrafikk). Mogleg løysing: Bruk ein vanleg nettverkskabel og flytt Wattmeteret til ein plass med betre dekning.


      Gir ikkje straummålaren nok straum til wattmeteret? Dette kan sjå ut til å vere tilfelle hos nokre Kamstrup-målarar. Mogleg løysing: Kople til ein vanleg mobil-ladar eller ein powerbank med micro-usb-kabel til Wattmeteret. Om du har stikkontakt i nærleiken av sikringsskapet, anbefaler vi dette uansett.


      Dersom det fortsatt ikkje fungerer, kan ein siste utveg vere å slå av hovudbrytaren, vente nokre minutt og så slå på igjen. VIKTIG: WattMeter må ikkje vere kopla i HAN-porten når hovudbrytaren blir slått på. Vent til straummålaren har starta heilt opp før du koplar til WattMeteret på nytt. Ein restart av straummålaren kan i nokre tilfelle bidra til betre kommunikasjon i HAN-porten, spesielt etter straumbrot eller spenningsfall i nettet.


      Om du framleis ikkje har kontakt, kan du prøve å resette Wattmeteret. Koble enheten til en USB-lader/powerbank med en USB-ledning (micro-USB). Bruk ein binders eller liknande og stikk den inn i holet for resetknappen mellom kontaktene. Ikkje slepp knappen sjølv om det lyser grønt (etter ca. 5 sekunder), men hold i ca. 25 sekunder, då vil WattMeter slå seg av, og vere tilbakestilt.  MERK for Wifi-Wattmeter: Oppsettet for tilkobling til trådlaust nettverk må gjerast på nytt etter at Wattmeteret er resatt.


      Det finnast 2 ulike versjonar av LED-lysa, ein nye og ein "gammal" versjon. Alle WattMeter vert oppdatert med nye fargar på LED-lysa. Her er forklaring på og samanlikning av dei nye og dei gamle fargekodane: 



      SituasjonTidlegare versjonNy versjon
      Ved tilkobling til HAN-portWattMeter blinkar gult for å lade oppWattMeter pulserar gult for å lade opp
      WattMeter ladar oppGul blinkingFast gult lys
      Oppsettsmodus (kun Wifi)Fast blått lysFast blått lys
      WattMeter koblar seg på nettRaudt blinkFast lilla lys
      WattMeter klarar å komme seg på nettGrønt blink (før lyste sløkkast heilt)Grønt lys med pulsering når WattMeter er på nett/i drift
      I brukLyset skal vere av i brukLyset svakt grønt (med pulsering når WattMeter mottek data)
      Oppdatering pågårIngen lyssignal for detteKvitt lys med pulsering




      Dersom du har prøvd alle desse punkta og framleis ikkje lykkast, ta kontakt med oss, så kan vi hjelpe deg direkte.

    • Angrerett og retur
    • Skulle du angre på eit kjøp, eller ønsker å sende noko i retur finn du all informasjon om dette her.