Straum
Trygg Strømhandel
Sertifiseringsordningen er eit kvalitetsstempel som gjer det enklare og tryggare å vere straumkunde i Noreg. Dei straumleverandørane som er sertifiserte må tilfredsstille ei rekkje krav både når det gjeld salsaktivitetar, informasjon, rutinar, marknadsføring og opplæring av tilsette.
Det vert stilt strenge krav til salsaktivitetar i ulike kanalar, som til dømes telefon, sosial medium, dørsal eller stands. Det vert også stilt krav til mellom anna kontinuerleg forbetring og gode prosessar rundt klagebehandling.
Kva er Trygg Strømhandel?
Trygg Strømhandel er ei sertifiseringsordning for den norske straumbransjen. Det er bransjeorganisasjonane Energi Norge og Distriktsenergi som har teke initiativ til ordninga som blir administrert av DNV GL (Det Norske Veritas).
Dei viktigaste krava
Det blir stilt strenge krav til salsaktivitetar på telefon, sosiale medium, dørsal, stand osb.
Krava gjelder også underleverandører som har direkte kontakt med kunden (callsentre etc.)
Krav til kompetanse hos tilsette og gode prosessar for klagebehandling m.m.
Straumprodukta skal vere enkle å skilje frå kvarandre ved marknadsføring.
Kunden skal kunne velje kanal for prisvarslingar, f.eks SMS eller e-post.
Kampanjetilbod skal merkast tydeleg og kundane skal vite kva som skjer etter tilbodsperioden.
Det skal vere openheit om alle priselement og varigheita på straumprodukta.
Det skal vere lett å byte leverandør. Når ein kunde har betalt sin siste faktura, skal vedkomande ikkje kontaktast av straumleverandøren på minst seks månadar.