WattMeter
Ta pulsen på straumforbruket med WattMeter.
Bruk mindre,
betal mindre
Med WattMeter kan du følge med på straumforbruket i sanntid rett frå mobilen. Du ser nøyaktig kor mykje straum du brukar akkurat no, og kva den kostar. Sånn oppdagar du unødvendig straumforbruk og kan gjere noko for å spare klimaet og lommeboka.
Jo meir straum vi brukar, jo viktigare er det å nytte den smart. Og det er med straum som med økonomi; det er lettare å spare når du veit kor mykje du brukar. Du må vere straumkunde hos Wattn for at WattMeter skal fungere.
Bestill WattMeter
Rushtid og effektvarsling
Med WattMeter kan du følge med på svingingar i eige forbruk, og sjå om du brukar for mykje straum samtidig. Straumen er også dyrast på den tida av døgnet det blir brukt mest straum, og det er mykje å spare på å utsette noko til etter rushtida.
Ved å ta bevisste val og jamne ut forbruket ditt kan du også spare pengar på nettleiga. Eit smart tiltak er å ta i bruk effektvarsling i appen vår.
Meir om effektvarsling her
Slik fungerer det
WattMeter er ei lita boks du koplar til straummålaren heime. Du installerar den enkelt sjølv og treng berre kontakte nettselskapet ditt for å åpne HAN-porten. Dette fiksar dei fort, og det kostar ingenting.
WattMeter treng ikkje eigen stikkontakt, men brukar straum direkte frå målaren. Boksen treng heller ikkje koblast til nettverket ditt heime, den sender straumdata til Wattn appen via 4G, som er inkludert.
Montering av WattMeter (PDF)
Montering av WattMeter
Ofte stilte spørsmål om WattMeter
- Kor lang leveringstid er det på WattMeter?
Det tek omtrent 3-7 dagar frå du bestiller til du har det i postkassa di.
- Kvifor er det månadsbeløp på WattMeter?
Wattmeter er ei tilleggsteneste som gir deg sanntidsdata på straumen din. Eingongskostnaden dekker sjølve eininga, medan månadskostnadene går til innhenting, lagring og behandling av data i skyløysingane våre. Kostnadene er dei same anten du bruker 4G eller WiFi.
- Kan WattMeter flyttast fram og tilbake mellom f.eks bustad og hytte?
Ja, det kan du.
- Kva skjer om eg seier opp straumavtala mi?
Utan ei straumavtale er det begrensa informasjon vi kan tilby deg i appen dessverre, men WattMeteret er ditt, så det beheld du.
- Kor ofte blir det sendt sanntidsdata?
Det vert sendt inn data kvart 10. sekund gjennom heile døgnet.
- Kan eg kople ein sanntidsmålar frå ein annan leverandør til Wattn-appen?
Desverre kan du ikkje nytte andre sanntidsmålarar i vår app.
- Kva verdiar viser i appen, utan wattmeter?
Utan WattMeter er det estimerte prisar og verdiar som ligg i appen.
- Sjekkliste om WattMeter ikkje viser sanntidsdata
Sanntidsdata viser øvst til venstre på startsida i appen. Sjekkliste dersom data ikkje viser i appen:
- Har du åpna HAN-porten hos nettselskapet ditt? Du trenger ikkje alltid ringe i kontortiden for dette, mange nettselskaper tilbyr elektroniske skjema for å opne.
- Har wattmeter stått i minst 10 minutt og over natta? Dette må gjeres slik at nattleg synkronisering mot målarnummeret ditt blir utført.
- Er kabelen plugga skikkelig i HAN-porten og i WattMeteret? Ta ut og inn igjen, du skal høyre eit tydeleg klikk.
- Har du Telenor dekning der WattMeteret står? Wattmeteret bør ikkje koples opp på innsida av sikringsskapet, men strekkast med leidningen til utsida av skapet slik at metallet i sikringsskapet ikkje skapar dårlig dekning. Den flate kabelen kan ofte strekkast ut av hjørnet på døra eller liknande.
- Du må også ha 4G-dekning med Telenor LTE der wattmeteret står, det er ikkje nok med taledekning, det må vere 4G datatrafikk)
- Mogleg løysing: Bruk ein vanleg nettverkskabel og flytt Wattmeteret til ein plass med betre dekning - Gir ikkje straummålaren nok straum til wattmeteret? Dette kan sjå ut til å vere tilfelle hos nokre Kamstrup-målarar.
- Mogleg løysing: Kople til ein Micro-usbladar til Wattmeteret. Om du har dette, anbefalar vi dette uansett. - Om du framleis ikkje har kontakt, kan du prøve å resette Wattmeteret ved å trykke inn den vesle knappen med ein penn i minst 5 sekund til led-lyset på framsida blir grønt.
- Dersom det framleis ikkje er ei løysing, kan ein siste utveg vere å prøve å slå av hovedbrytaren, vente nokre minutter og slå den på igjen. Det har vist seg at HAN-porten kommuniserer betre etter restart av AMS-målaren i enkelte tilfeller.
- Det finnast 2 ulike versjonar av LED-lysa, ein nye og ein "gammal" versjon. Alle WattMeter vert oppdatert med nye fargar på LED-lysa. Her er forklaring på og samanlikning av dei nye og dei gamle fargekodane:
Situasjon Tidlegare versjon Ny versjon Ved tilkobling til HAN-port WattMeter blinkar gult for å lade opp WattMeter pulserar gult for å lade opp WattMeter ladar opp Gul blinking Fast gult lys Oppsettsmodus (kun Wifi) Fast blått lys Fast blått lys WattMeter koblar seg på nett Raudt blink Fast lilla lys WattMeter klarar å komme seg på nett Grønt blink (før lyste sløkkast heilt) Grønt lys med pulsering når WattMeter er på nett/i drift I bruk Lyset skal vere av i bruk Lyset svakt grønt (med pulsering når WattMeter mottek data) Oppdatering pågår Ingen lyssignal for dette Kvitt lys med pulsering
Dersom du har prøvd alle desse punkta og framleis ikkje lykkast, ta kontakt med oss, slik at vi kan vurdere om du bør bytte til ein annan type WattMeter.- Har du åpna HAN-porten hos nettselskapet ditt? Du trenger ikkje alltid ringe i kontortiden for dette, mange nettselskaper tilbyr elektroniske skjema for å opne.
- Angrerett og retur
Skulle du angre på eit kjøp, eller ønsker å sende noko i retur finn du all informasjon om dette her.
Andre relevante artikler
Effektvarsling - ta kontroll over nettleiga di
Aktuelt
Nettleigemodellen har som mål at vi skal bli flinkare å fordele straumforbruket vårt utover dagen for å unngå «rushtid» på linjene. Så la oss prøve å enkelt forklare korleis du kan sikre deg lågast mogleg nettleige med den rette kunnskapen og verktøya.
Straumsparetips som held Wattn
Aktuelt
09. februar, 2023