Tips og råd om WattMeter

Kom i gang med WattMeter
Her finn du nyttige tips, ei sjekkliste for feilsøking, og praktiske råd for å utnytte Wattmeter til det fulle potensialet sitt. Om du vil finne straumtjuvar, sette forbruksmål eller berre bli meir klar over energibruken din, er dette sidan for deg. La oss komme i gang!
Sjekkliste om WattMeter ikkje viser sanntidsdata
Legg til som favoritt i appen
- Husk å legge til "Sanntidsinformasjon" under Mine favorittar på framsida i appen.
Opne HAN-porten
- Har du opna HAN-porten hos nettselskapet ditt? Du trenger ikkje alltid ringe i kontortiden for dette, mange nettselskaper tilbyr elektroniske skjema for å opne. Dette finn du gjerne på nettsida til nettselskapet ditt.
Sjekk kablane
- Er kabelen plugga skikkelig i HAN-porten og i WattMeteret? Ta ut og inn igjen, du skal høyre eit tydeleg klikk.
Sikre god dekning
- Wattmeteret bør ikke kobles opp på innsiden av sikringsskapet, men på utsiden av skapet slik at metallet i sikringsskapet ikke skaper dårlig dekning. Den flate kabelen kan ofte strekkes ut av hjørnet på døren eller lignende. Du må ha 4G-dekning med Telenor LTE der hvor WattMeteret står (er ikke nok med taledekning, må være 4G datatrafikk). Mulig løsning: Bruk en lenger nettverkskabel og flytt WattMeter til en plass med bedre dekning.
Nok straum
- Gir ikkje straummålaren nok straum til WattMeteret? Dette kan sjå ut til å vere tilfelle hos nokre Kamstrup-målarar. Mogleg løysing: Kople til ein vanleg mobil-ladar eller ein powerbank med micro-usb-kabel til WattMeteret. Om du har stikkontakt i nærleiken av sikringsskapet, anbefaler vi dette uansett.
Gi det litt tid
- WattMeteret må vere tilkoplet i minst 10 minutter, og opp til ein time for å lade seg opp før det sender data.
Slå av og på
- Dersom det fortsatt ikkje fungerer, kan ein siste utveg vere å slå av hovudbrytaren, vente nokre minutt og så slå på igjen. VIKTIG: WattMeter må ikkje vere kopla i HAN-porten når hovudbrytaren blir slått på. Vent til straummålaren har starta heilt opp før du koplar til WattMeteret på nytt. Ein restart av straummålaren kan i nokre tilfelle bidra til betre kommunikasjon i HAN-porten, spesielt etter straumbrot eller spenningsfall i nettet.
Resett
- Om du framleis ikkje har kontakt, kan du prøve å resette WattMeteret. Koble det til ein USB-ladar/powerbank med ei USB-ledning (micro-USB). Bruk ein binders eller liknande og stikk den inn i holet for resetknappen mellom kontaktene. Ikkje slepp knappen sjølv om det lyser grønt (etter ca. 5 sekunder), men hold i ca. 25 sekunder, då vil WattMeter slå seg av, og vere tilbakestilt. MERK for Wifi-WattMeter: Oppsettet for tilkobling til trådlaust nettverk må gjerast på nytt etter at WattMeteret er resatt.
Fargekoden viser statusen til WattMeter
Situasjon | Fargekode |
---|---|
Tilkopling til HAN-porten | Pulserande gult lys |
WattMeter ladar seg opp | Fast gult lys |
Oppsettsmodus (kun wifi) | Fast blått lys |
WattMeter koplar seg på nett | Fast lilla lys |
WattMeter klarar å kome seg på nett | Pulserande grønt lys |
I bruk | Svakt pulserande grønt lys |
Oppdatering pågår | Pulserende kvitt lys |
Ofte stilte spørsmål om WattMeter
- Kor lang leveringstid er det på WattMeter?
Det tek omtrent 3-7 dagar frå du bestiller til du har det i postkassa di.
- Kvifor er det månadsbeløp på WattMeter?
Wattmeter er ei tilleggsteneste som gir deg sanntidsdata på straumen din. Eingongskostnaden dekker sjølve eininga, medan månadskostnadene går til innhenting, lagring og behandling av data i skyløysingane våre. Kostnadene er dei same anten du bruker 4G eller WiFi.
- Kan WattMeter flyttast fram og tilbake mellom f.eks bustad og hytte?
Ja, det kan du.
- Kva skjer om eg seier opp straumavtala mi?
Utan ei straumavtale er det begrensa informasjon vi kan tilby deg i appen dessverre, men WattMeteret er ditt, så det beheld du.
- Kor ofte blir det sendt sanntidsdata?
Det vert sendt inn data kvart 10. sekund gjennom heile døgnet.
- Kan eg kople ein sanntidsmålar frå ein annan leverandør til Wattn-appen?
Desverre kan du ikkje nytte andre sanntidsmålarar i vår app.
- Kva verdiar viser i appen, utan wattmeter?
Utan WattMeter er det estimerte prisar og verdiar som ligg i appen.
- Sjekkliste om WattMeter ikkje viser sanntidsdata
Sanntidsdata viser øvst til venstre på startsida i appen. Sjekkliste dersom data ikkje viser i appen:
Har du åpna HAN-porten hos nettselskapet ditt? Du trenger ikkje alltid ringe i kontortiden for dette, mange nettselskaper tilbyr elektroniske skjema for å opne. Sjå nettselskapa vi har avtale med her.
Har wattmeter stått i minst 10 minutt og over natta? Dette må gjeres slik at nattleg synkronisering mot målarnummeret ditt blir utført.
Er kabelen plugga skikkelig i HAN-porten og i WattMeteret? Ta ut og inn igjen, du skal høyre eit tydeleg klikk.
Wattmeteret bør ikkje monterast på innsida av sikringsskapet, men på utsida av skapet slik at metallet i sikringsskapet ikkje skapar dårlig dekning. Den flate kabelen kan ofte strekkast ut av hjørnet på døra eller liknande.
Du må også ha 4G-dekning med Telenor LTE der wattmeteret står, det er ikkje nok med taledekning, det må vere 4G datatrafikk). Mogleg løysing: Bruk ein vanleg nettverkskabel og flytt Wattmeteret til ein plass med betre dekning.
Gir ikkje straummålaren nok straum til wattmeteret? Dette kan sjå ut til å vere tilfelle hos nokre Kamstrup-målarar. Mogleg løysing: Kople til ein vanleg mobil-ladar eller ein powerbank med micro-usb-kabel til Wattmeteret. Om du har stikkontakt i nærleiken av sikringsskapet, anbefaler vi dette uansett.
Dersom det fortsatt ikkje fungerer, kan ein siste utveg vere å slå av hovudbrytaren, vente nokre minutt og så slå på igjen. VIKTIG: WattMeter må ikkje vere kopla i HAN-porten når hovudbrytaren blir slått på. Vent til straummålaren har starta heilt opp før du koplar til WattMeteret på nytt. Ein restart av straummålaren kan i nokre tilfelle bidra til betre kommunikasjon i HAN-porten, spesielt etter straumbrot eller spenningsfall i nettet.
Om du framleis ikkje har kontakt, kan du prøve å resette Wattmeteret. Koble enheten til en USB-lader/powerbank med en USB-ledning (micro-USB). Bruk ein binders eller liknande og stikk den inn i holet for resetknappen mellom kontaktene. Ikkje slepp knappen sjølv om det lyser grønt (etter ca. 5 sekunder), men hold i ca. 25 sekunder, då vil WattMeter slå seg av, og vere tilbakestilt. MERK for Wifi-Wattmeter: Oppsettet for tilkobling til trådlaust nettverk må gjerast på nytt etter at Wattmeteret er resatt.
Det finnast 2 ulike versjonar av LED-lysa, ein nye og ein "gammal" versjon. Alle WattMeter vert oppdatert med nye fargar på LED-lysa. Her er forklaring på og samanlikning av dei nye og dei gamle fargekodane:Situasjon Tidlegare versjon Ny versjon Ved tilkobling til HAN-port WattMeter blinkar gult for å lade opp WattMeter pulserar gult for å lade opp WattMeter ladar opp Gul blinking Fast gult lys Oppsettsmodus (kun Wifi) Fast blått lys Fast blått lys WattMeter koblar seg på nett Raudt blink Fast lilla lys WattMeter klarar å komme seg på nett Grønt blink (før lyste sløkkast heilt) Grønt lys med pulsering når WattMeter er på nett/i drift I bruk Lyset skal vere av i bruk Lyset svakt grønt (med pulsering når WattMeter mottek data) Oppdatering pågår Ingen lyssignal for dette Kvitt lys med pulsering
Dersom du har prøvd alle desse punkta og framleis ikkje lykkast, ta kontakt med oss, så kan vi hjelpe deg direkte.- Angrerett og retur
Skulle du angre på eit kjøp, eller ønsker å sende noko i retur finn du all informasjon om dette her.