Tips og råd om WattMeter

Kom i gang med WattMeter
Her finn du nyttige tips, ei sjekkliste for feilsøking, og praktiske råd for å utnytte Wattmeter til det fulle potensialet sitt. Om du vil finne straumtjuvar, sette forbruksmål eller berre bli meir klar over energibruken din, er dette sidan for deg. La oss komme i gang!
Sjekkliste om WattMeter ikkje viser sanntidsdata
Legg til som favoritt i appen
- Husk å legge til "Sanntidsinformasjon" under Mine favorittar på framsida i appen.
Opne HAN-porten
- Har du opna HAN-porten hos nettselskapet ditt? Du trenger ikkje alltid ringe i kontortiden for dette, mange nettselskaper tilbyr elektroniske skjema for å opne. Dette finn du gjerne på nettsida til nettselskapet ditt.
Sjekk kablane
- Er kabelen plugga skikkelig i HAN-porten og i WattMeteret? Ta ut og inn igjen, du skal høyre eit tydeleg klikk.
Sikre god dekning
- Wattmeteret bør ikke kobles opp på innsiden av sikringsskapet, men på utsiden av skapet slik at metallet i sikringsskapet ikke skaper dårlig dekning. Den flate kabelen kan ofte strekkes ut av hjørnet på døren eller lignende. Du må ha 4G-dekning med Telenor LTE der hvor WattMeteret står (er ikke nok med taledekning, må være 4G datatrafikk). Mulig løsning: Bruk en lenger nettverkskabel og flytt WattMeter til en plass med bedre dekning.
Nok straum
- Gir ikkje straummålaren nok straum til WattMeteret? Dette kan sjå ut til å vere tilfelle hos nokre Kamstrup-målarar. Mogleg løysing: Kople til ein vanleg mobil-ladar eller ein powerbank med micro-usb-kabel til WattMeteret. Om du har stikkontakt i nærleiken av sikringsskapet, anbefaler vi dette uansett.
Gi det litt tid
- WattMeteret må vere tilkoplet i minst 10 minutter, og opp til ein time for å lade seg opp før det sender data.
Slå av og på
- Dersom det fortsatt ikkje fungerer, kan ein siste utveg vere å slå av hovudbrytaren, vente nokre minutt og så slå på igjen. VIKTIG: WattMeter må ikkje vere kopla i HAN-porten når hovudbrytaren blir slått på. Vent til straummålaren har starta heilt opp før du koplar til WattMeteret på nytt. Ein restart av straummålaren kan i nokre tilfelle bidra til betre kommunikasjon i HAN-porten, spesielt etter straumbrot eller spenningsfall i nettet.
Resett
- Om du framleis ikkje har kontakt, kan du prøve å resette WattMeteret. Koble det til ein USB-ladar/powerbank med ei USB-ledning (micro-USB). Bruk ein binders eller liknande og stikk den inn i holet for resetknappen mellom kontaktene. Ikkje slepp knappen sjølv om det lyser grønt (etter ca. 5 sekunder), men hold i ca. 25 sekunder, då vil WattMeter slå seg av, og vere tilbakestilt. MERK for Wifi-WattMeter: Oppsettet for tilkobling til trådlaust nettverk må gjerast på nytt etter at WattMeteret er resatt.
Fargekoden viser statusen til WattMeter
Sveip til høgre for å sjå heile tabellen
Situasjon | Fargekode |
---|---|
Tilkopling til HAN-porten | Pulserande gult lys |
WattMeter ladar seg opp | Fast gult lys |
Oppsettsmodus (kun wifi) | Fast blått lys |
WattMeter koplar seg på nett | Fast lilla lys |
WattMeter klarar å kome seg på nett | Pulserande grønt lys |
I bruk | Svakt pulserande grønt lys |
Oppdatering pågår | Pulserende kvitt lys |
Ofte stilte spørsmål om WattMeter
- Kor lang leveringstid er det på WattMeter?
- Kvifor er det månadsbeløp på WattMeter?
- Kan WattMeter flyttast fram og tilbake mellom f.eks bustad og hytte?
- Kva skjer om eg seier opp straumavtala mi?
- Kor ofte blir det sendt sanntidsdata?
- Kan eg kople ein sanntidsmålar frå ein annan leverandør til Wattn-appen?
- Kva verdiar viser i appen, utan wattmeter?
- Sjekkliste om WattMeter ikkje viser sanntidsdata
- Angrerett og retur