Aktuelt
19. april, 2024
Camilla og David har eitt klart råd før du byter straumavtale
Bedriftsrådgivarane våre, Camilla og David får ofte førespurnader frå bedriftskundar som har fått tilsynelatande gode tilbod på straum og som ønskjer ein gjennomgang av dette. Sjå sjekklista deira og gode råd til kva du bør gjere dersom du får eit tilbod.
Straumbransjen er ein konkurranseutsett bransje og det er vanleg å få tilbod om straumavtalar som skal gi store innsparingar. Sjølv om desse kan verke freistande, ser vi dessverre ofte at fleire av tilboda ikkje held det dei lovar.
Vårt beste tips og klare oppmoding er å kontakte oss for ein gjennomgang av tilbodet før du tek ei avgjerd. Vi gir deg eit ærleg svar, slik at du kan kjenne deg trygg på valet ditt. I tillegg bør du ta med deg desse tre råda:
Få alt skriftleg
Du bør ikkje inngå ein straumavtale utan at du har fått all viktig informasjon skriftleg. Dette inkluderer informasjon om prisar, vilkår, og angrerett. Slik kan du samanlikne tilbod utan misforståingar.
Ikkje ta avgjerda di kun basert på pris
Sjå på den totale pakken. Ta omsyn til kunderådgiving, vilkår, og eventuelle ekstrakostnader eller bindingstider.
Ver merksam på skjulte gebyr, bindings- og oppseiingstid
Dette kan låse deg til vilkår som ikkje er til fordel for deg. Du kan ende opp med at eventuelle innsparingar blir ete opp av ekstra kostnader.
Ikkje nøl med å kontakte med oss for rettleiing og råd. Vi hjelper deg gjerne med å forstå alle detaljane slik at du tek gode val.
Camilla og David, bedriftsrådgivarar i Wattn
Sjekkliste før du vurderer eit straumtilbod
Be om skriftleg tilbod med fullstendige avtalevilkår på e-post.
Ikkje gi samtykke på SMS i samtale med selgar.
Sjekk fastbeløpet per månad.
Sjekk bindings- og oppseiingstid, dette kan variere frå 6 månadar til 5 år eksempelvis.
Sjekk påslaget per kWh, kva er inkludert og kva kjem i tillegg? F. eks. elsertifikat, handelskostnader, administrasjonskostnader m.m
Sjekk tilleggskostnader, er det ekstrakostnader knytt til f. eks. opphavsgarantiar, kundeportal, forsikringar, gjennomfakturering av nettleige m.m
Ta kontakt om du er usikker!
Telefon: 70 10 20 10
E-post: bedrift@wattn.no
Kontakt Camilla og David for ein gjennomgang!
David Jørgensen
Bedriftsrådgivar, ansvar elbillader bedrift/borettslag
97 34 05 14david.jorgensen@wattn.no