Wattn-profil-gradient-lys

Wattn-appen

Se, styr, spar.
Strømsparing gjort
enkelt.

Wattn Spotprisprognose banner

Se 7-dagers
spotprisprognose.

Skal du lade elbilen i dag? Kan klesvasken stå til torsdag? Spotprisprognose i Wattn-appen kan gi deg svaret med forventede spotpriser for de neste 7 dagene!

Les mer om den nye funksjonen!

Gjør appen mer personlig!

Se live strømforbruk med WattMeter

Les mer, og bestill WattMeter

Banner ny spotprisvisning kundeapp

Ny og bedre
spotprisvisning.

Les mer om den nye funksjonen

Se vår spotprisavtale,
og bli kunde!

Ofte stilte spørsmål om appen

    • Hvor laster jeg ned appen?
    • Appen vår kan du enkelt laste ned fra AppStore, eller fra Google Play. Søk på Wattn, så dukker den opp.

    • Hvordan fungerer innloggingen i appen?
    • Logg inn i appen med mobilnummer du har registrert hos oss. Bruk deretter koden du mottar på SMS. Du forblir innlogget i 30 dager før du trenger en ny kode. Flere kan laste ned og logge seg inn i appen med mobilnummeret som er registrert på strømavtalen.

      Kontakt oss hvis du ikke har registrert mobilnummeret eller opplever problemer med innlogging.

    • Kan jeg se alle mine strømavtaler i appen?
    • Du vil få opp en nedtrekksmeny når du logger inn i appen, her velger du det bostedet du vil se informasjon om. Når du har logger inn i appen kan du bytte mellom bostedene dine ved å trykke på adressen din oppe til venstre. Det er kun privatavtalene dine som vil vise i appen.

    • Krav til iOS og Android versjon
    • Appen støtter versjoner fra iOS 13 og Android 5.

    • Hvordan sletter jeg min konto tilknyttet appen?
    • Dette kan du gjøre selv under "App info" i appen. Velg "Avslutt appkonto", da slettes brukerern din, men ikke kundeforholdet hos oss. Har du allerede slettet appen, kan du enten laste den ned på nytt og slette brukeren din, eller du kan kontakte oss på tlf. 70 10 20 10, eller send en e-post til hei@wattn.no.

    • Hvilke verdier vises i appen hvis strømmen er borte?
    • Hvis strømmen er borte, vil appen vise stipulerte verdier. Nettselskapet ditt bruker stipulerte verdier når de ikke får kontakt med strømmåleren din. Dette kan skyldes tekniske problemer, kommunikasjonsfeil, eller at måleren er utilgjengelig av andre grunner. De stipulerte verdiene sikrer at du fortsatt får fakturert for strømforbruket ditt, selv om målerdataene ikke er tilgjengelige.

      Appen vil altså vise de stipulerte verdiene og kan ikke brukes til å overvåke om strømmåleren er uten strøm. Hvis du har et WattMeter som viser sanntidsdata, vil du se nullverdier i appen når strømmen er borte.