Wattn-profil-gradient-lys

Wattn-app

Sjå, styr, spar.
Straumsparing gjort
enkelt.

Wattn Spotprisprognose banner

Sjå 7-dagars
spotprisprognose.

Skal du lade elbilen i dag? Kan klesvasken stå til torsdag? Spotprisprognose i Wattn-appen kan gi deg svaret med forventa spotprisar for dei neste 7 dagane!

Les meir om den nye funksjonen!

Gjer appen meir personleg!

Se live straumforbruk med WattMeter

Les meir, og bestill WattMeter

Banner ny spotprisvisning kundeapp min

Ny og betre
spotprisvisning.

Les meir om den nye funksjonen

Sjå spot­pris­av­ta­len vår, 
og bli kunde!

Ofte stilte spørsmål om appen

    • Kor lastar eg ned appen?
    • Appen vår kan du enkelt laste ned fra AppStore, eller fra Google Play. Søk på Wattn, så dukker den opp.

    • Korleis fungerar innlogginga i appen?
    • Logg inn i appen med mobilnummer du har registrert hos oss. Bruk deretter koden du får på SMS. Du held fram med å vere innlogga i 30 dagar før du treng ein ny kode. Fleire kan laste ned og logge seg inn i appen med mobilnummeret som er registrert på straumavtalen.

      Kontakt oss viss du ikkje har registrert mobilnummeret eller opplever problem med innlogging.

    • Kan eg sjå alle straumavtalene mine i appen?
    • Du vil få opp ein nedtrekksmeny når du loggar inn i appen, her velg du den bustaden du vil sjå informasjon om. Når du har logga inn i appen kan du byte mellom bustadane dine ved å trykke på adressa di oppe til venstre. Det er kun privatavtalane dine som vil vise i appen.

    • Krav til iOS og Android versjon
    • Appen støtter versjoner frå iOS 13 og Android 5.

    • Korleis sletter eg kontoen min som er knytt til appen?
    • Dette kan du gjere sjølv under "App info" i appen. Vel "Avslutt appkonto", då sletta du brukaren din, men ikkje kundeforholdet hos oss. Har du allereie sletta appen, kan du entan laste den ned på nytt og slette brukaren din, eller du kan kontakte oss på tlf. 70 10 20 10, eller send en e-post til hei@wattn.no

    • Kva verdiar blir viste i appen viss straumen er borte?
    • Om straumen er borte, vil appen vise stipulerte verdiar. Nettselskapet ditt bruker stipulerte verdiar når dei ikkje får kontakt med straummålaren din. Dette kan komme av tekniske problem, kommunikasjonsfeil, eller at målaren er utilgjengeleg av andre grunnar. Dei stipulerte verdiane sikrar at du framleis får fakturert for straumforbruket ditt, sjølv om målardataa ikkje er tilgjengelege.

      Appen vil altså vise dei stipulerte verdiane og kan ikkje brukast til å overvake om straummålaren er utan straum. Viss du har eit Wattmeter som viser sanntidsdata, vil du sjå nullverdiar i appen når straumen er borte.