

Angrerett og retur
I følge loven om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler, har du rett til å angre på et kjøp du har gjort. Angreretten forutsetter at du innen 14 dager etter du har mottatt leveringen varsler oss om at du ønsker å benytte deg av angreretten din.
Det er viktig at du varsler oss om at du ønsker å benytte deg av angreretten din. Det enkleste er at du kontakter oss direkte via nettsidene våre, på e-post eller telefon.
Angreretten gjeld selv om du har brutt emballasjen. Dersom produktet er skadet eller ikke lenger er fullstendig, og skaden skyldes din håndtering av produktet har vi rett til erstatning for skaden som er påført.
Produktene du bruker angreretten din på, skal returneres til oss innen rimelig tid, og senest to uker etter at du informerte oss om at du ønsker å benytte deg av angreretten.
For WattMeter tilbakebetaler vi alle betalinger vi har fått fra deg, inkludert leveringskostnadene, med unntak av tilleggskostnader som følge av at du har valgt en annen type levering enn den billigeste typen standardlevering vi tilbyr, så snart vi har mottatt produktet i retur eller en kvittering på at varen er sendt tilbake.
Returseddel for WattMeter finn du vedlagt i eska. Dersom du har kastet denne, eller av en annen grunn ikke benytter deg av returseddelen, må du betale eventuelle returkostnader selv.
For elbil-lader må du kontakte din installatør.
Produktet skal sendes tilbake i like god stand som da du mottok det.